Εταιρικά Νέα

Την 1η Απριλίου 1928, ο ολλανδός μηχανικός Hub van Doorne ξεκίνησε τη λειτουργία ενός μικρού εργαστηρίου κατασκευής στην πόλη Αϊντχόβεν της Ολλανδίας. Από αυτές τις ταπεινές αρχές, η DAF εξελίχθηκε σε έναν κορυφαίο κατασκευαστή φορτηγών παγκοσμίως που επικεντρώνεται στην καινοτομία, την ποιότητα και την αποδοτικότητα στις μεταφορές.

Ο πολύ ταλαντούχος Hub van Doorne άνοιξε το μικρό του εργαστήριο στη γωνία του εγχώριου ζυθοποιείου Coolen στο Αϊντχόβεν. Στις αρχικές εργασίες συμπεριλαμβάνονταν συγκολλήσεις και σφυρηλατήσεις μετάλλων για έργα στην πόλη, αλλά και τις τοπικές εταιρείες όπως η Philips και η εταιρεία ραδιοφώνου. Η Μεγάλη Ύφεση ενέπνευσε τον Hub van Doorne - μαζί με τον αδελφό του Wim - να επεκτείνει τις υπηρεσίες που παρείχε. Το εργαστήριο εξελίχθηκε σε μία επιχείρηση κατασκευής ρυμουλκούμενων το 1932 και το όνομα της εταιρείας μετατράπηκε σε Van Doorne’s Aanhangwagen Fabriek (εργοστάσιο ημιρυμουλκούμενων Van Doorne), που αποτελεί συντομογραφία της DAF. Χάρη στο συγκολλημένο σασί τους, τα ρυμουλκούμενα και ημιρυμουλκούμενα που κατασκευάστηκαν από το μικρό εργοστάσιο, ξεχώρισαν από τον ανταγωνισμό λόγω των χαμηλών τους απόβαρων. Η συγκόλληση που χρησιμοποιήθηκε για να κατασκευαστούν αυτά τα ρυμουλκούμενα ήταν μια μοναδική καινοτομία για την εποχή, που μείωνε σημαντικά το τελικό βάρος. Μια άλλη μοναδική εφεύρεση ήταν το ρυμουλκούμενο εμπορευματοκιβωτίων της DAF το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 1936 και σχεδιάστηκε για να φορτώνει και να εκφορτώνει γρήγορα εμπορευματοκιβώτια από ένα σιδηροδρομικό φορείο. Αυτό ήταν ένα πολύ πρώιμο παράδειγμα «intermodal» μεταφοράς και έκανε την DAF έναν από τους πρώτους προμηθευτές ρυμουλκούμενων εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως.

Μια νέα εταιρεία φορτηγών γεννήθηκε

Το 1949, το πρώτο φορτηγό DAF εισήλθε στην παραγωγή και το όνομα της εταιρείας έγινε Van Doorne’s Automobiel Fabriek. Ένα χρόνο αργότερα χτίστηκε ένα εργοστάσιο παραγωγής φορτηγών και ξεκίνησε η παραγωγή με φορτηγά τριών, πέντε και έξι τόνων και η εταιρεία φορτηγών που γνωρίζουμε σήμερα είχε πάρει το δρόμο της.
Πρωτοπόρος στην ανάπτυξη κινητήρων
Τα πρώτα χρόνια, η DAF εγκατέστησε βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες Hercules και Perkins, αλλά το 1957 η εταιρεία του Αϊντχόβεν σχεδίασε και ξεκίνησε την κατασκευή των πρώτων δικών της κινητήρων με την επωνυμία DAF. Δύο χρόνια αργότερα, η DAF βελτίωσε τον κινητήρα ντίζελ DD575 προσθέτοντας έναν υπερσυμπιεστή, ο οποίος ήταν ένα άλλο πρωτοποριακό επίτευγμα. Το 1973 η DAF εισήγαγε πρώτη στη βιομηχανία το σύστημα turbo intercooling. Η τεχνολογία αναπτύχθηκε αρχικά για να ικανοποιήσει τη ζήτηση για υψηλότερη ισχύ κινητήρων και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά αποδείχθηκε επίσης απαραίτητη για την πραγματοποίηση καθαρότερων εκπομπών καυσαερίων. Στη δεκαετία του '80, η DAF παρουσίασε το ATi, Advanced Turbo Intercooling, το οποίο προσέφερε περαιτέρω ισχύ και αποδοτικότητα στους κινητήρες μέσω βελτίωσης της τεχνολογίας έγχυσης και ενός βελτιστοποιημένου σχήματος του θαλάμου καύσης.

Το 2005, η DAF παρουσίασε τον κινητήρα PACCAR MX που είναι τώρα εγκατεστημένος σε όλα τα βαρέα φορτηγά DAF και πάνω από το 40% των φορτηγών Kenworth και Peterbilt. Οι τελευταίες γενιές κινητήρων MX-13 και MX-11 λειτουργούν εξαιρετικά αποδοτικά σε χαμηλές στροφές. Διαθέτουν έξυπνες γραμμές μετάδοσης κίνησης και αποτελεσματικούς πίσω άξονες που οδηγούν τελικά σε υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές κινητήρα, για την απαράμιλλη απόδοση καυσίμου και την υψηλότερη άνεση του οδηγού. Μαζί με τους προηγμένους αλγορίθμους λογισμικού οχημάτων, την άριστη αεροδυναμική και το νέο συμπαγές σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων, αυτές οι καινοτομίες της DAF έχουν ως αποτέλεσμα ένα κέρδος απόδοσης καυσίμου στο εντυπωσιακό 7%, το μεγαλύτερο κέρδος απόδοσης στην ιστορία της εταιρείας

Η καμπίνα που θέτει νέα πρότυπα

α πρώτα φορτηγά DAF από τα τέλη της δεκαετίας του '40 έως τις αρχές της δεκαετίας του '50 άφησαν το εργοστάσιο ως ένα μόνο πλαίσιο, με τοποθετημένη τη χαρακτηριστική μάσκα με τις επτά χρωμιωμένες μπάρες μπροστά από τον κινητήρα και ένα προσωρινό ξύλινο κάθισμα. Τα πλαίσια DAF οδηγούνταν σε υπερκατασκευαστές για την τοποθέτηση μίας κατά παραγγελία καμπίνας. Το 1951 η DAF εισήγαγε τη δική της καμπίνα, με στρογγυλεμένες γωνίες και με μάσκα που έχει κλίση προς τα εμπός, για καλύτερη αεροδυναμική. Η άνεση του οδηγού ενισχύθηκε με την εισαγωγή ενός καθίσματος με ανάρτηση.
Στη δεκαετία του 1960, η DAF βελτίωσε περαιτέρω την άνεση του οδηγού με την πρώτη καμπίνα που σχεδιάστηκε για διεθνείς μεταφορές. Το DAF 2600 προσέφερε δύο κρεβάτια και τριγύρω παράθυρα δημιουργώντας συναίσθημα ευρυχωρίας και βέλτιστη θέα στο δρόμο. Τα φρένα ισχύος και το υδραυλικό τιμόνι διευκόλυναν την απαιτητική εργασία του οδηγού. Το 2600 θεωρείται σήμερα το πρώτο φορτηγό διεθνών μεταφορών. Το 1969, η DAF ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που εισήγαγε τον μηχανισμό ανάκλησης της καμπίνας για μοντέλα με την καμπίνα πάνω από τον κινητήρα, ο οποίος βελτίωσε σημαντικά την πρόσβαση για συντήρηση.
Με την εισαγωγή της φιλοσοφίας Space Cab το 1988, η DAF ενίσχυσε την ηγετική της θέση ως κατασκευαστής φορτηγών με πλήρη επίκεντρο τόσο τις δαπάνες λειτουργίας του φορτηγού όσο και τον οδηγό. Με την αξιοσημείωτη φιλοσοφία του Space Cab, η DAF έθεσε και πάλι νέα πρότυπα στο μέγεθος και την άνεση της καμπίνας για τις διεθνείς μεταφορές. Μαζί με την ακόμη μεγαλύτερη Super Space Cab που εισήχθη το 1994, οι καμπίνες DAF συνέχισαν να αποτελούν το σημείο αναφοράς για την άνεση και την ευρυχωρία του οδηγού.
DAF, εταιρεία PACCAR

Το 1996, η DAF έγινε εταιρεία PACCAR. Έκτοτε, η DAF συνέχισε την ηγετική της θέση ως παγκόσμιος ηγέτης τεχνολογίας με σημαντικές εξελίξεις σε φορτηγά, κινητήρες και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις.

Εξαιρετικά φορτηγά στην αγορά

Η DAF παρουσίασε τις νέες σειρές LF, CF και XF το 2001 και το 2002, το βραβευμένο μοντέλο XF105 το 2005 και τις εκδόσεις Euro 4 και 5 το 2006. Πλήρης σειρά νέων, εξαιρετικά καθαρών μοντέλων Euro 6 παρουσιάστηκαν το 2013.
Και το 2017, το νέο CF και το νέο XF βραβεύτηκαν ως «International Truck of the Year 2018» για την κορυφαία τους απόδοση στις μεταφορές και για το εντυπωσιακό κέρδος απόδοσης καυσίμου 7%. Επίσης, το 2017, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο νέο LF απονεμήθηκε η διάκριση «Commercial Fleet Truck of the Year».

Η δέσμευση της DAF για ποιότητα, έχει αποφέρει στην εταιρεία πέντε βραβεία International Truck of the Year, την υψηλότερη τιμή της βιομηχανίας των βαρέων φορτηγών:


• 1988 - DAF 95
• 1998 - DAF 95XF
• 2002 - DAF LF
• 2007 - XF105
• 2018 - CF και XF


Ανάπτυξη τεχνολογιών για το μέλλον

Το 2015, η DAF παρουσίασε το truck platooning. Το σύστημα οχημάτων EcoTwin επέτρεψε στα οχήματα που ακολουθούν, να παρακολουθούν αυτόματα το προπορευόμενο όχημα οδηγώντας σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, μειωμένες εκπομπές CO2 και βελτιωμένη ροή κυκλοφορίας. Λόγω της επιτυχίας του EcoTwin, η DAF επιλέχθηκε να συμμετάσχει αποκλειστικά στις αγγλικές δοκιμές του truck platooning το 2017. Η DAF ασχολείται με κορυφαία ευρωπαϊκά έργα τεχνολογικής ανάπτυξης, για να αποκτήσει ολοκληρωμένη εμπειρία με εναλλακτικά ηλεκτρικά και υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Παγκόσμια Υπεροχή

Η DAF δραστηριοποιείται παγκοσμίως στον 21ο αιώνα. Τα κορυφαία φορτηγά της κατασκευάζονται στην Ολλανδία, το Βέλγιο, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βραζιλία και τα προϊόντα DAF πωλούνται από 1.100 ανεξάρτητους αντιπροσώπους σε πέντε ηπείρους.
Τα φορτηγά της DAF υποστηρίζονται από κορυφαίες υπηρεσίες που παρέχονται από την PACCAR Parts και την PACCAR Finance. Οι στόλοι υποστηρίζονται από την καλύτερη οδική βοήθεια της Ευρώπης, τη διεθνή υπηρεσία φορτηγών (ITS) και το DAF Connect, το προηγμένο σύστημα διαχείρισης στόλου της DAF.
"Η DAF προσφέρει μια πλήρη γκάμα εξαιρετικών φορτηγών που προσφέρουν τα χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα, την καλύτερη απόδοση μεταφοράς και την υψηλότερη άνεση οδηγού", δήλωσε ο Preston Feight, πρόεδρος της DAF. "Χάρη στην υπέροχη ομάδα με πάνω από 10.000 αφοσιωμένους ανθρώπους που σχεδιάζουν, κατασκευάζουν, πωλούν και υποστηρίζουν τα ποιοτικά φορτηγά, τους κινητήρες, τα ανταλλακτικά και τις υπηρεσίες, η DAF βρίσκεται σε καλή θέση για να συνεχίσει να αναπτύσσεται επιτυχώς σε όλο τον κόσμο".

Building on our heritage

Slider

Επικοινωνία

Θέση Πάτημα,
196 00 Μάνδρα Αττικής
Τηλ: 210 62 93 400
            210 62 93 412
Fax: 210 62 01 845
Fax Αντ/κών: 210 6293450

Ανταλλακτικά

Ενημερωθείτε για τις προσφορές ανταλλακτικών και αναλωσίμων, όλων των συνεργαζόμενων με την Ergotrak οίκων.